Településmarketing

A településmarketing időigényes tevékenység. Az, hogy pozícionáljunk egy települést, meghatározzuk a stratégiát, majd „eladjuk” a turistáknak, befektetőknek vagy az országon belül lakhelyet váltó családoknak, ezen kívül segítsünk megértetni egy-egy döntés mögött álló érvrendszert a helyi lakossággal – ez mind hosszú távon megtérülő munka. Sőt, soha el nem végzett feladat, hiszen a trendek, az eszközök, a fogyasztói igények folyamatosan változnak, amelyekre mindig időszerű választ kell adnia egy településnek.

Kemény munka nélkül ebben a szakmában sem lehet eredményt elérni, ugyanakkor a szakadatlan kemény munka még nem jelent feltétlen garanciát a sikerre. Sok tényező együttes megléte szükséges ahhoz, hogy egy település felkerüljön Magyarország marketing térképére. 

Kell hozzá stratégia, szakértelem, a településvezető elköteleződése, hadra fogható munkatársak, szerencse, szív és pénz, kell hozzá merész vízió, kitartás, mérhető marketingtevékenység.

Hogyan dolgozunk mi?

Mindig a helyi munkatársakkal alkotunk egy szakmai stábot, hiszen a belső nézőpont, ahonnan a helyi munkatársak látnak egy-egy kérdést, ugyanolyan fontos és értékes, mint a külső, ahonnan mi látjuk az adott kérdést, az adott települést.

Partnereinkkel hosszú távon dolgozunk együtt kétféle konstrukcióban: vagy egy-egy projekthez kapcsolódóan vagy hosszú távú havidíjas szolgáltatási formában. Munkánkat elismerte a szakma is jónéhány alkalommal:

  • 2014. nemzetközi szakmai díj – European Commission Directorate-General for Communication Publications, Brussels
  • 2015. Magyar Marketing Szövetség Díja – Városfejlesztési projektek marketing kampánya kategóriában
  • 2015. Magyar Marketing Szövetség Díja – Belső célcsoportok felé való kommunikáció kategóriában
  • 2016. Turisztikai szoftver – Városmarketing Gyémánt díj